Blog

Jurnal de calatorie (Bali part I)

Eram la schi prin luna februarie când am văzut că se organizează un alt retreat de yoga și meditație în Bali.

Nu le cunoșteam pe fete! Nu auzisem nimic despre ele…

Crina- Instructor YOGA atestat de catre Yoga Alliance, certificare in counselling, Chakra healing, Chrystal therapy, NLP Core skills, Hypnosis, Yogaa sutras certification, Initiere Meditatie Sahaj Samadhi, TM Meditation

Andreea– Speaker motivational, consilier in dezvoltare personala,  certificated conscious heart / meditation, Coach instructor 200 de ore Yoga Alliance certificat in Bali Indonesia, terapeut EFT eliberare emotionala, Terapeut Matrix Reimprinting, Terapeut Theta Healing, Terapeut medicina cu ingeri, Face Reader & Angel Cards reader, Facilitator  Meditatii Active OSHO ( certificata OSHO Grecia), Facilitator transe de relaxare Metoda Silva.

Însă am început să fac research și i-am spus lui Popescu că plec în BALI.

S-a uitat mirat  și nu mi-a dat crezare. Sunt genul de femeie care acționează. Dacă vreau să fac un lucru, păi îl fac.  În ultimii ani mi-am dat seama că este momentul să experimentez atunci când îmi doresc. Să nu mai las totul în seama viitorului.

Când i-am dat mail Andreei să întreb de disponibilitatea locurilor a fost tare amuzant când m-a întrebat dacă sunt femeie sau bărbat:). Dorea să se asigure că mesajul a ajuns la publicul țintă. Și anume ‘Zeițele’ cu care urma să plece:) în retreat.

Long story short, decizia mea a fost de a pleca înainte cu patru zile de retreat.Să pot simți cât de cât cultura balineză și apoi să intru în programul deja organizat. Un program dedicat femeilor timp de 10 zile unde se practică:

Workshop-uri de dezvoltare personală și spirituală
Subiectele abordate fiind- iubire de sine, încredere, înțelegerea emoțiilor, vindecarea relației cu părinții, convingeri limitative, procesul iertării, abundența, feminitate, eliberare emoțională. Având la bază studii în terapii de eliberare emoțională, heart coaching, tapping EFT, transe de relaxare metoda Silva,  psihologie, NLP, counselling, theta healing.
Introducere în diverse tehnici de meditație
Zilnic ai posibilitatea să practici diferite metode și tehnici de meditație- meditație silent, activă, dinamică, ghidată, diferite meditații OSHO.Crina este initiata in meditatia Sahaj Samadhi si meditatie transcendentala, iar Andreea e facilitator certificat de meditatii si terapii Osho, transe de relaxare Silva si metoda Ho’oponopono.
Clase zilnice  de yoga
Clase de hatha, ashtanga, Iyengar, vinyasa, yin yoga si kundalini.
Group coaching
Ceremonii speciale de curățare și deblocare
Vizite la orezarii, cascade, ashram, sat balinez și temple.

Încep prin a-ți spune că după lungi săptămâni de vizionat clipuri pe youtube, mintea mea era încă ocupată cu ‘to do-ul’ zilnic.

Cumpărături, curățenie, școala Sofiei, gătit, activitățile copilului, proiectele mele și astfel am ajuns la performanța să uit complet de zborul pe care îl aveam  la ora 00:35, pe data de 9 aprilie. Stăteam liniștită  la o cafea în dimineața zilei de 8 și plănuisem să gătesc ceva delicios pentru iubita.La ora 12:00 mă întreabă soțul: Femeie, bagajele sunt gata?

Panică, panică, panică… Dar nu pentru că urma să plec, ci pentru că nu îmi place să fac bagajul în grabă.Uitasem complet de plecare:).

Am aruncat hainele în valiză și tușt către aeroport. Zborul a fost lung, dar după această experientă nu imposibil.

București – Doha /Doha- Bali. În total vreo 17 ore.Entuziasmul era cât casa și spre surprinderea mea nu m-am văicărit. Nu am dormit deloc ci doar am stat liniștită fără să mă uit neapărat pe telefon la filme sau să citesc vreo carte.

Trec și orele, entuziasmul rămâne și încă nu îmi venea să cred cât de departe am zburat. Mi s-a părut fabulos chiar și în zbor pe harta digitală să văd cum am trecut de Mumbai. O ocazie unică. Mă bucur la orice detaliu și simt că mă încarcă cu energie și mai multă.

Aterizarea a fost una grozavă, iar pe la ora 00:35 (local time in Bali) când am ieșit din aeroport am simțit că mă scurg pe picioare. O căldură, dar mai ales o umezeală pe care nu o pot descrie în cuvinte. Se știe despre Bali că are un trafic infernal, însă nu mi s-a părut imposibil. Probabil și datorită faptului că locuiesc în București și mai mult stăm în mașină decât să mergem efectiv.

Cazarea  (Bali Agung Village Hotel )am găsit-o la o super ofertă  pe Booking. Se află  la 100 m de plajă în cazul în care vreți să vă cazați vreodată aici. Multe facilități- curte generoasă, piscină, camere măricele,restaurant, mic dejun inclus, transfer de la aeroport inclus, aproape de plajă. Pentru patru zile mai mult decât suficient aș spune:).

Patru zile  în Seminyak

Se află pe coasta de vest în Bali și din primele căutări pe internet o să vezi că este una dintre zonele cele mai căutate din punct de vedere al vieții de noapte, shopping, hoteluri de lux. Raționamentul meu a fost unul cât se poate de simplu. Să fiu aproape de plajă și cât mai aproape de UBUD:). Nicidecum ‘viața de noapte’.

A doua zi m-am trezit pe la ora 13:00 în panică totală.

Nu știam unde sunt, unde este Sofia dar mai ales ce caut acolo!

Până când am deschis ușa de la cameră și m-am trezit înconjurată de natură. Am respirat adânc și m-am dus să văd pentru prima oară Oceanul Indian.Nu pot descrie în cuvinte emoția pe care am trăit-o. Uitându-mă la minunăția din fața mea, ascultând valurile cum se sparg și mustăcind la copilașii care se jucau pe plaja lată. M-am aruncat și la o nucă de cocos, dar nu a fost neapărat pe gustul meu:).

După ce am rezistat cu greu în căldură și umiditate spre seară m-am retras repede în cameră. A doua zi era planificată pentru relaxare la POTATO HEAD BEACH. O locație cu muzică, patru restaurante, baruri, infinity pool și cele mai frumoase apusuri.

Nu am reușit să stau la soare pentru că efectiv ardea, dar m-am bucurat de vibe-ul locului, de momentul prezent. Ce-i drept, care a durat de dimineață până după amiază:)

În a treia zi am fost într-o  excursie pe insula Nusa Penida. Mă aștepta un drum cu o vaporul, apoi luam o mașină și din nou o bărcuță.

Fiindcă timpul nu a fost prietenul meu în această excursie am decis să mă opresc la o singură plajă și am ieșit din zona de comfort coborând o stâncă timp de 50 de minute. Nu am crezut că voi reuși să cobor, dar încă o dată mi s-a demonstrat că  am credințe limitative. Dacă la coborâre a mai fost cum a fost, ei bine, la urcare m-a prins o ploaie torențială. Ceea ce a făcut dificilă urcarea în picioarele goale pe pământul ud și pe stâncă.. Dar chiar și așa a fost un sentiment grozav: POT!

La întoarcere am adormit pe vapor și când m-am ridicat nu am realizat că îmi căzuse telefonul. De abia după o oră de mers cu mașină în drum spre hotel și într-un trafic de nedescris am realizat că nu aveam telefonul.

Am început să vorbesc cu  agenția de unde am cumpărat biletele în speranța că voi recupera telefonul. Însă până a doua zi era imposibil să mi se confirme dacă a fost găsit sau nu.

Universul lucrează și tehnologia avansează:). Știam că nu îl luase nimeni fiindcă aveam aplicația Find my iphone. Nu voiam să îmi reproșez că nu m-am agitat suficient pentru acel telefon încât la ora 00:00 eram prin port și căutam vaporul.

Fericire mare… găsesc vaporul, intru în ocean, valurile îmi ajungeau până la mijloc și când să urc mă oprește un paznic.

Nu, nu și iar NU!

Nu voia să mă lase să urc. Evident că într-un final am reușit să îl conving. Dar în nici 30 de secunde m-am blocat.Nu era acela vaporul.

Agenția avea dreptate!

Vasul cu care fusesem era în larg  și până dimineață nu avea cum să mă ajute nimeni.

Dar, pentru că pierderea telefonului nu reprezenta o opțiune pentru mine, uite cum, a doua zi  era fix în mâinile mele.

După ce am respirat ușurată am eliberat camera de hotel și în mai puțin de o oră aveam să mă întâlnesc cu 23 de femei pe care nu le-am cunoscut, văzut niciodată. Fix în UBUD. Un loc pe care îl prețuiesc enorm.

Însă despre momentul întâlnirii și experiența retreat-ului o să vă povestesc cât de curând într-un alt articol.

14 Comments

• Interesant ….se mai fac aceste iesiri ,oare, si anul viitor ? Tare mult aș dori să plec în Asia și grupul a fost fantastic ,am văzut relatarea dstra la RAI DA BUNI . FAC PARTE din acel grup de femei care daca vrea ceva ,face, dar imi este teama de a pleca intr.o tara cu o cultura total diferita sa plec de capul meu. Mulțumesc și apreciez ca mai apar oameni ,pe sticla ,deschiși și fără figuri de V.I.P.

• Buna,
      Fetele fac retreatul aceste de doua ori pe an. Aprilie/ octombrie.
      Intra pe blogurile lor. Ti-am dat mail. Zi cu spor.

Răspunde
  • Buna, cazarea nu era asigurata de cele care o organizat călătoria? Ai specificat ca ai rezervat de pe booking.

• Buna.
      Ba da. Cazarea este asigurata in pretul retreatului de fete.
      Daca citeai cu atentie eu am specificat ca am plecat cu 4 zile inainte pe cont propriu. In Seminyak. Sa fiu aproape de aeroport unde aterizam si de UBUD unde se tine retreatul. Hugs.

Răspunde
  • Felicitari pentru curaj si bravo pentru experienta. Imi poti spune la ce pret ajunge un astfel de retreat?

• Saut !! Cum as putea ajunge sa am mai multe detalii despre aceste plecari ?? Mi-as dori sa ajung vreodata si eu sa traiesc aceasta experiență:)

• Buna, Sorina,

Pai poti intra pe blogul fetelor si gasesti detalii organizatorice- pret retreat,cazare, detalii workshop-uri,cazare.

Eu mai am de lucru la articole fiindca este de povestit avand in vedere ca am avut parte de workshop-uri de la 07:30 pana la 22:30 in fiecare zi doar cu pauza de masa! Si nu mai spune mi-as dori pentru ca proiectezi totul la viitor. Arunca intentia in prezent si actioneaza.

• Salutare, Tily 🙂

Ești geniala!!! Motto-ul după care m-am tot ghidat in viața este acela ca “nimic nu-i întâmplator” și chiar cred in legea atracție…ești cea ce gândești sau ce gandesti atragi. Te-am urmărit pe ProTv , la emisiunea “La Măruță ”…am ras cu gura pana la urechi 😂.
    M-am bucurat de povestea experienței tale in Bali…parca te cunoașteam de-o viața, cu ce energie pozitivă si entuziasm natural povesteai. Pparca ma și vedeam acolo, sincer cred ca la fel de mult asa fi ras la faza cu gălețile de apa😂…foarte tare…și da ai perfecta dreptate când spui ca: meritam sa mai “fugim de acasă”. Sunt sigura ca fost o experiența de neuitat care te-a încărcat cu o așa energie pozitivă, încredere de sine și multe alte lucruri faine și de meditat.
    “O minte sănătoasă, va avea și un corp sănătos.”(clar și o alimentație pe măsura).
    🙂 …what ever…
    Trebuie sa știm ce sa cerem universului, el ne dă tot ce vrem… “lucrează”pentru toți! ( cum îmi place sa spun)

Keep doing Tily…ești minunata! 🤗

• Buna, Florentina,

Wow, ce mesaj frumos! Multumescccccccccc…
      De cand m-am reintors de acolo simt ca pot muta muntii din loc. Jur. Mi-am dat restart si am simtit ca a fost momentul meu ca este time to KEEP DOING dupa ce mi-am luat pauza bine meritata de mai bine de un an:). Te imbratisez tare, tare, tare!

• Buna Tily,

Esti minunata. Astept cu nerabdare sa ne povesteti despre toata aceasta experienta. Mi-am setat ca obiectiv sa merg intr-un astfel de retreat. Imi doresc enorm.
    Ce imi poti spune despre costuri, daca nu sunt prea indiscreta?

Imbratisari.

• Buna ziua.
    Frumoasă experiență. As dori mai multe informații.
    Mulțumesc

Write a comment

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.