Blog, De luni pana duminica, Happy mom

Eu inca sunt la mare …

Week-endul trecut am plecat la Navodari pentru cateva zile .
Dupa o discutie in contradictoriu cu Dragos despre vreme , desi vineri la pranz ploua cu galeata in Bucuresti, m-am riscat si am plecat spre mare.
Am ales aceasta statiune pentru ca mi se pare cea mai frumoasa si linistita pentru noi , plaja & marea nota 10 , cazare de bun simt.
Vin de patru ani a in Navodari de pe vremea cand eram insarcinata .
Prima experienta de acest gen a fost cu Phoenicia ( unde parerile sunt impartite ) insa mie mi-a placut pana in momentul in care de la prima cazare de 240 euro in regim demipensiune pentru 5 zile am primit oferta anul acesta de 1800 euro. Chiar a fost oferta vietii :))))))))) !
Probabil ei au impresia ca noi parintii, in general crestem banii in copac si mergem asa la sfarsit de saptamana sa-i adunam intr-un cosulet.
M-au oripilat si am ramas profund dezamagita iar dupa ce le-am dat un mail si le-am facut teoria chibritului ne-am orientat catre cazare normala pentru un om cu un buget de bun simt.
Si am gasit la recomandarea unor prieteni VILA GENTA.
Initial cand am vazut-o pe turist.info am ramas cam neimpresionata insa odata ajunsa acolo am realizat ca este foarte ok.
Am gasit personal extraordinar, era pe ultima straduta care ducea spre plaja, bucatarie complet utilata ( ca sa iti poti gati , spala , lasa ceva la frigider sau de ce nu- servi o masa acolo fie ca ai comandat-o de la restaurant … fie ca vrei sa pui repede ceva pe aragaz).
Plecarile mele cu Sofia nu au fost niciodata simple… pe langa tona de bagaj pe care o iau dupa mine ( se murdareste , uda ,pateaza la fiecare 5 minunte ) am plecat si cu patutul de voiaj. Nici acasa nu doarme in patul ei toata noaptea insa am zis sa nu mai fac pe desteapta si sa il las pe Popescu sa se simta tata si sa ia patutul magic.
Cand am ajuns acolo am avut noroc ca am dat de camere mari si spatioase.
Cand esti cu niste kinderi dupa tine jur ca este haos oricat ai vrea sa pastrezi ordine.
Camera noastra , Nr. 10 era cea cu vedere la mare si cu o terasa mare .Am preferat-o pe asta pentru ca mereu sunt „pedepsita ” la joaca atunci cand vine vorba de un spritz si am decis ca de data asta sa le fac eu programul tututor.
Zis si facut si lucrurile au stat super bine. Spritzul a fost rece si bun , toata lumea la distractie pe terasa iar copilul in patul mare EVIDENT la somn.
Pe plaja toata ziua a fost soare , era extrem de placut ca mai adia vantul – m-am intalnit cu o gramada de cunostiinte si chiar ne-am simtit super bine.
Desi Sofisticata a fost racita vreo doua saptamani , m-am riscat si am bagat-o in apa pentru ca mi se parea aberant sa o tin ca pe o tantaloiaca pe plaja.
Am urcat-o si pe un ponei , a alergat pe plaja , in apa cu colac sau fara…dupa cum ar zice ea ” Mami , super distractie 🙂 ” .
PORTUL TOMIS este transformat de-a dreptul , am luat pranzul duminica si la ora 15 am zis ca este cazul sa-i mai facem o supriza matzei si am dus-o pentru prima oara la DELFINARIU . EL in sine ca si constructie este o epava,  dar atat de tare ne-am bucurat toti  iar ea era absolut fascinata,  incat banii dati pe bilete au meritat.
In acest week-end a fost pentru prima oara cand as mai fi stat la mare …nu stiu de ce dar a intrat la fix.
Ea s-a jucat non stop vs anii anteriori cand nu facea nimic daca nu eram langa ea , cu noi de mana si tot asa.
Pentru prima oara am stat in fund la restaurant sa mananc … WOW, FATA MEA se face mare ..dar mare de tot si eu o divinizez .
Sof , nu uita ca mami te iubeste pana la cer si inapoi.

Ps : pozele nu sunt o calitate exceptioanala pentru ca am luat aparatul foto dar baterie ba 🙁 ! M-am descurcat cu ipadul , enjoy !
image-5_Fotor

image-4_Fotor

image-3_Fotor

image-2_Fotor

image_Fotor

image-1_Fotor

Write a comment

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.