Blog, De luni pana duminica, Happy mom

Duni mai vin la tine :) !

Omg, sapte dimineata si de juma de ora alerg dupa furnici!

Am plecat de acasa cu o gentuta frigorifica si Popescu a lasat-o pe balcon deschisa, pe bune Popescule, deshisa?.

Tot checul soacra- mii pentru care s-a chinuit sa il  faca si sa il manance nepoata a fost invadat de furnici.

Kaliakria -25 iulie 2014

Rewind...

Ieri, dupa ce am facut postare ca as vrea sa plec in toiul noptii cu copila am primit si raspuns  (you’ve better watch out) ca pupi usa hotelului, ca au o politica de politica si trebuie respectate regulile stricte ale complexului, dar vine Popescu, cu ideea mareata de a pleca pe genul acum  (noi neavand nici un bagaj) spre Kaliakria unde am mai fost cu Sofia la 10 luni sa luam cina la „El balcon del mundo”! Partea aia cu plecatul intr-o ora, not so cool, dar aia cu cina- suna tare bine! Las una bucata de copil, la mama ca sa fac  bagajul (ps : de trei ani incep sa reduc considerabil din genti si gentute, portbagajul nu mai este atat de burdusit), imi aduc aminte si dau telefon repede maica-mii sa nu cumva sa o culce pe Sofia fiindca avem noi ditamai planul.

Ora 16:00 a sosit si pe noi in masina ne-a gasit:)! Preiau copilul dupa doua ore;am alergat dupa un colac pentru ca-i promisem Sofiei ca o sa aibe unul, ne-am frustrat toți trei pentru ca matza de entuziasm nu putea sa doarma si cand am incetat amandoi cu presiunile, pe genul:

„Sofia dacă nu dormi : tati intoarce si nu mai mergem la distractie”-am așezat-o in scaunel, am dat drumul la dvd si pe la ora 18:30 mititica reunește sa… Adoarma!

Veselie mare pe noi, pentru ca aveam in cap sa fie si ea odihnita si sa  ne intre la toti minunata cina!

Copilita a dormit pana la destinatie…

(Kaliakria Aparthotel) evident ca recomand celor cu familie sau celor care doresc sa stea intr- o liniste deplina – sa luati last minute booking fiindca  este mult mai ieftin. Fericire maxima pe noi trei , ora noua a sosit si fix la cina ne-am nimerit- (am luat-o razna cu rimele in postarea asta:)  !

Iubesc locul acesta, am atatea motive …insa cel mai mult imi place atmosfera, mancarea buna si servirea.

„El balcon del mundo” sa bifati pe lista voastra ca sincer merita.

Dupa trei ani in care nu am mai fost am nimerit si seara de jazz, au facut si un spatiu mic si discret pentru copii, au angajat si o fatuca (iar pentru cinci euro, m-am asigurat ca zazauca de fiica-mea nu dispare din peisaj) siiiii, a intrat la marele fix.

Eu, nu sunt fun Bulgaria insa de data asta chiar se intrevede o vacanta frumoasa.

27 iulie 2014

Sunt absolut uimita ca intr-un final  (desi asteptarile erau low,fiindca nu eram la prima experienta de Bulgaria)…am gasit totul la superlativ.

Incep asa : in primul rand, multumesc celor care de la bun inceput m-au sfatuit inainte de a-mi face orice plan, Ana Nicolaescu si Georgeta Zaharescu care au fost primele si au sarit cu info cat mai la subiect.

In prima etapa, mi s –a parut aberant cand am aflat ca nu ne lasa in incinta hotelului, ca totul este imprejmuit si nici pe plaja nu pot ajunge. Aveai rezervare si ai ajuns dupa ora 14, intrai in hotel ca sa iti faci check in –ul , nu aveai nici rezervare, nici nu ai ajuns la ora mentionata de ei, problema ta fiindca nu intrai –

pe principiul acesta functioneaza MARINA ROYAL PALACE.

Imediat ce am parcat masina, in secunda doi a venit un luggage boy cu un titicar care sa ne ajute.UHH, nici nu facusem checkin-ul si deja incepea sa devina interesant. Matzica adormise,  pff  intr-un final, dupa o mie si una de discutii despre somn- fix cu jumatate de ora inainte sa si parcam .

Cei de la receptie, aveau toate hartiile si hartiiutele deja pregatite cu tot cu cartela de la camera din momentul in care am zis “ Hello”.

Ba mai mult,au facut si o gluma pe care recunosc ca am muscat-o :“we’ve have been waiting for you “,  iar eu incepusem sa ma simt prost ca era ora 15:00 si nu stiam daca oamenii, sunt asa freak control :)))))).

Am ramas placut impresionata ca nu faceau pe prostii ca in alte dati si nu se prefaceau ca nu inteleg engleza, sau ca nu vorbesc, ci oamenii astia de la angajatul de la parcare pana la cei care servesc masa vorbesc engleza si iti si zambescccccc.

Am plecat de la receptie cu o mie de hartiute ( parcarea platita frumos cu tot cu chitanta, wifi platit/ 7 zile- 50 lv (dar merge destul de greu), etichetele pentru bagaje ca sa nu se piarda la checkout , cartelele pentru prosoapele de plaja ,codul de la wifi,programul cu activitati ,numere de telefon,voie buna…si cam atat.

Inainte sa preiau camera, am rugat frumos sa o pot vedea (am platit pentru un seaview, fiindca isi doreste Popescu noaptea sa ma tina pe balcon la un vin,dar nu reuseste niciodata de vreo trei ani incoace) si sa nu fie altceva decat am rezervat. Am intrat in cladirea unde era camera noastra –mai bine ca acum niciodata: pe colt, seaview- nu tu galagie, doar liniste, miros de mare… si o frantuzoiaca disperata care isi terorizeaza baiatul cu matematica in vacanta ( o aud cum il chinuie in timp ce scriu ). Review-ul, nu se opreste aici, insa intre alergaturile cu matza cand la mare,cand la piscina imi este cam greu sa ma urnesc in a scrie. La pranz ma ia si pe mine un somn de numai eu stiu!

Ideea este, ca promit sa revin cu detalii si impresii despre : loc,oameni,personal, poze facute de mine , plaja si piscine…imprejurimi caci este destul de mare si foarte curat ca si complex.

PS: m-au cucerit dis de dimineata –aveau gris cu lapte pentru copii ( mi s-a parut genial).

Poza nu este din arhiva mea, inca nu am private jet, dar vroiam sa va spun ca acolo unde se vad turnulete maro in partea dreapta a pozei, stam noi, Popestii 🙂 !

14130484

4 Comments

• Ai putea sa faci un serial din concediul asta, faza cu furnicile m-a amuzat maxim, parca imi venea in minte scena din Tom si Jerry cand fugea toata mancarea din picknick basket :)) Ai un stil foarte comic de a povesti si de a porecli pe toata lumea.
    Oricum pare sa va „simteti” bine… 🙂

Răspunde
    • Daaa, iti multumesc mult ! Am fost dintotodeauna circarul familiei:) !
      Serial mai va, caci implica prea multe lucruri dar sa stii ca daca vii in vizita la mine – practic pe tv serialul s-a oprit dar la blocul 1 continua de cinci ani incoace!
      Te pup de nu te vezi si sa stii ca pe 8 noiembrie ne serbam numele impreuna …eu sunt o Catalina- Mihaela la baza:) !

Răspunde
      • :)) E pe principiul „viata bate serialul”, dupa caraterul pe care imi imaginez ca il ai (ca nu te cunosc personal, inca) sunt convins ca sunt foarte efervescente zilele in familia voastra 🙂 Si eu am cam aceeasi eticheta in familie, deci vorbim pe acelasi ton 🙂
        De sarbautorit, mai e pana atunci 😛 la mine e ziua de nastere inainte, pe 19 octombrie, asa ca toamna e perioada mea 🙂 nu prea ma bucur totusi, pentru ca se mai duce un an din viata, un an care a fost cam „crappy” pentru mine…
        Dar sa auzim numai de bine de-acu’ incolo, zic! 🙂

Răspunde
        • Daaa, foarte efervescente – mai ales atunci cand ne crizam sau cand spun timp de doua ore: „Sofia, culca-te!” ca acum !
          Viata de familie, nu gluma!

Write a comment

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.